sunnuntaina, heinäkuuta 12

It's 5 o'clock in the morning, conversation got boring



Olipas rento päivä ! Taino ilta enemmänki. Kävin minskin kanssa jätskeilemässä ja juoruilemassa ja menin sitten siskolle laittamaan mulle pidennyksiä ja vahtimaan sen lapsia. Mulle tuli totally yllärinä että mun helsingissä asuva elli-sisko oli joensuussa ja se oli kiva ylläri :--) Ehkä siis ihanimmista ihanimmat siskon lapset oli taas mun malleja ku teki mieli kuvailla. Minni oli harvinaisen söpöllä tuulella.



Ne pidennykset oli siis päätarkotus minkä takia menin sinne. Mun oma tukka on ihan ylikasvanu reuhka jossa on joskus ollu joku malli mutku se oli niin kamalan lyhyt ni mulla oli 24/7 nuttura huhtikuun alusta. Nii ja ennen sitä mulla oli ollu kai 8 kuukautta yhtä viikkoo lukuunottamatta koko ajan pidennykset päässä, ni kirpas olla lyhyellä tukalla. Ja mulla on aina ennen ollu 35 cm pitkää hiusta, eli tosipitkät. Nyt pistettiin 25 cm pitusella ja nää on ihan kamalan lyhyet =( Ainii ja näytän vielä kaikenlisäks ihan cockerspanielilta ku näitä ei oo vielä leikattu, ja nää menee lainekiharoille kosteessa = näytän spanielilta.





Mut kyllä nää voittaa sen nutturalla pitämisen 100-0 !

milla

ps niinku nuissaki kuvissa, oon käyttäny tuota harmaata löllö kirppis neuletta ostamisen jälkeen jokapäivä. enemmän ku luv

pps ainiin eilen oli ihana ilma ja muutenki hirmu kiva ilta/yö

1 kommentti: