sunnuntaina, elokuuta 9

Hei hani voiksä lainaa sun raybanit?

Hellouu ! En oo kuollu vaikka väsymys onki sen mukane. Sen takia mua ei oo näkyny ku olin siis helsingissä, perjantaina tulin kotia, ja sit viikonlopun hengailin essillä. Perjantaina näky huippuja tyyppejä ja oli taas sellanen auringon nousuun asti valvominen.




Stadissa shoppailin siis sopivasti kaikki rahat.... (Ja ne jotka ei menny vaatteisiin, meni siis ruokaan ylläriylläri.) Äsken yritin epätoivosesti (hahahha lol) ottaa hienoja (hahahahah lollol) kuvia niistä. Valkonen ihanan ohut kalsaritoppi, siis sellane raitasta venyvää kangasta oleva enosaaselittää, hooämmältä tais maksaa 7,95. Ja mun uudet rakkaudet eli yli-ihanat legginssit seppälästä kympillä. Ja tää on siis ihme että menin seppälään, oon boikotoinu sitä viimeset varmaan kaks vuotta sen takia että tulee mieleen vaan kaikki kamalat nelosluokan pöllö ja kettukuosit :-( Ja keltanen ihanaihana mekko/tunika ctrl:n, warehousen aleista 15 egee. + GT musta pitkävillatakki, en jaksanu ottaa tylsää kuvaa siitä.





Muuta ei kyl stadissa pahemmin ollu, paitsi käytiin lintsillä siskon ja sen kämppiksen kanssa .. Ainii ja näin mun protu-Ruthia !luv
Tänää kuha hengailtii essin kaa ja katottii fight club. Sit ku tulin kotii ni mua tuli viihdyttää mun sisko lapsineen. Onni melkein 2v oli enemmänki ku onessaan tosta webkamerasta. ps ignoraa mun feissi..


Jep, eli kello on vasta yheksän ja jotai tekemistähän vois keksii. Tai sit vaan jääteetä ja harry potterii.

milla

ps essi on paras vinkkailija mulle (ja sen kautta meitsi teille ;)), tällä kertaa hyvää suomiräppiä !

2 kommenttia:

  1. vitsi mikä kuuma pöllö (tai mikä lie olitkaan :D) oot tuossa yhessä kuvassa<3

    VastaaPoista
  2. lotta tyhmä ne oli silmälasit !!!!! milla

    VastaaPoista