keskiviikkona, elokuuta 26

Hjoo, tosiaan tuo päivittely vähän jääny .. Niinku sanottu jo; postausideat ihan nollassa. Oon kuvaillu päivän vaatetusta tässä lähes päivittäin, mut ei oo inspannu laittaa pelkästään niitä tänne. Mut otan nyt kaikki valtuudet itelleni ja haastoin itteni tähän seuraavaan.

"Listaa haluamasi määrä asioita, joita rakastat ja joista et pidä. Haasta tämän jälkeen haluamasi määrä henkilöitä tekemään sama. Linkitä sekä haastamasi että sinut haastanut henkilö(t) postaukseen."




Rakastan: kavereita, ystäviä, kesää, persikka-jääteetä, lomaa, löllöilypäiviä, ilosaarirockia, hyvää ruokaa, skinsiä, kuviollisia legginssejä, musiikin kuuntelemista hyvistä kaiuttimista, idiootteja facebook-testi päivtyksiä, ulkomailla ja kotimaassa matkustelua, mun kameraa ja sillä kuvaamista, helsinkiä, muotikuva sivustoja like we heart it, ffffound, patch of skye, hyviä leffoja ja fiilistä niiden jälkeen, yltiöhyvää fiilistä, koiran kanssa lenkkeilyä, sitä että voisin yhtäkkiä listata näitä tähän toiset 20.




Vihaan: sitä ettei jaksa, äitin tee sitä ja tätä fiilistä, kaverittomuutta koulussa, suurimmalta osin mun luokkaa, virkkausta, levotonta fiilistä, galtsussa kyttäämistä, mun mielialojen vaihtelua, sitä että tykkään big brotherista, rahattomuutta, ostoslistoja, bloggerin vammailukausia, mun koulumatkaa, aamuherätyksiä, pinttynyttä alkoholin hajua, venkslaavia ihmisiä, sitä et voisin listata näitäki vaikka kuinka paljon...



kuvat on viime viikonlopulta ja viime tiistain ns päivän asu.

milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti