tiistaina, marraskuuta 3

Blaze like fire in Cairo



Tänään on ollu ulkona ihan vaaleenpunasta ! Ja täällä sisällä kans, nimittäin mun silmät on ollu viimeset pari päivää paremminki kirkkaan punaset, not nice at all jos mulla on joku silmätulehdus. Ei varmaan yhtään näitä silmiä helpota se, että eilen esim huovutin neljä tuntii koulussa, ja tänään leikkasin neljä tuntiiaa tilkkuja mun tilkkutöihin (tell me miten siihen sai aikaa nii paljon..) ja hengitin sitä ah niin ihanaa tekstiilipölyä.

Kävin tänään kaupoilla pitkästä aikaa koulun jälkeen ja ostin takin. Kävelin jc:n alerekille, katoin sillei "ompa ihana harmaa maihari, maksaa varmaan ainaki satasen". No, 99,95 € -60 %. Varasin sen ja hain sen rakkauden äsken kotia. Kuvan laitan kuhan sellasen kunnollisen saan.
Haaa ostin myös maailman kamalimman pipon :--D Tää on niin hirveä etten voinu olla ostamatta ku näin sen seppälän (wtf???) ikkunasta ! Elli osti mulle joskus samanvärisen kangaskassin samasta syystä, että se oli niin kamala. Mulla ei oo kyllä mitään hajua missä se on, vois ettiä ni kävis hyvin ton kanssa yhteen hahah. Säästytte mun meikittömältä naamalta, mut pointti..


Ainii, vähän oikeesti hassua että on jo marraskuu! Suunniteltiin tänään essin ja veeran kanssa meille loppuvuodeks kaikki viikonloput täyteen tekemistä, että on aina jotain mitä oottaa, ja siten tylsät viikot koulussa kuluis nopeempaa. Joku viikonloppu oon menossa helsinkiin, joku viikonloppu haluisin maijan luokse, ens viikonloppuna nään mun eksluokkalaisia tyttöjä, kolmen viikon päästä on mun isoveljen 21 v synttärit, parin viikon päästä ois kans yhet enskarit, sit kohta (no melkein kohta, kuus ja puol viikkoa..) alkaa jo joululoma ja on mun synttärit ja sit thaimaa calling kaheks viikoks ! On sen jälkeenki suunnitelmia jo mut niistä ehkä myöhemmin lisää, nyt tuli jo yhelle postaukselle tarpeeks asiaa !

milla

2 kommenttia:

  1. no toi pipohan on just magee. ainaki snoukkarin näkökulmasta katottuna.

    VastaaPoista
  2. hahah, no ainaki se heijastimena toimii!

    VastaaPoista