lauantaina, marraskuuta 7

Noniin se on lauantai, se on taas se päivä kun on parempi mieli





Ei mulla taaskaan mitään asiaa ollu, kuhan katon free willy kakkosta ja syön m&mssejä! Oon tänään myös puhunu mm kolme tuntia ellin kanssa puhelimessa, siskot on jees varsinki ku ei oo mun puhelinlaskusta kyse. Toinen sisko taas eilen makso mun taksin niiden luota kotia, ku ois ollu liian hapokasta pyöräillä kilometri hahah. Joo ja oon ärsyyntyny facebookin peleistä, mikä siinä farmvillessä tai timanttipelissä nyt niin hienoa on :-DD Nyt ajattelin ehtiä meidän hamahelmi kamat jostain kaapin periltä ja tehä koruja tai jotain koristeita. Mun serkku Jesse oli nimittäin tehny ihan huippuja supermario koruja ja sillä oli niistä fbssä kuva, joten oon iha inspiksissä.

milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti