lauantaina, joulukuuta 12

But i promise this, i won't go my whole life, telling you i don't need


Joulu on taas joulu on taas, have you heard?
Tosiaan ehkä muutaman kerran on mainittu täällä(kin..) ettei olla maijan + muutaman muun lähisukulaisen kanssa suomessa tänä jouluna, ja se thaimaan matka siis on joulu-&synttärilahja. No tein silti tylsyyksissäni lahjalistan jos joku ihana muu sukulainen vaikka antas mulle jotain 0:-)
1. Canon Speedlite 430 EX, ollu haaveissa nyt reippaan vuoden eli siitä asti kun tuo eos 450 d muutti meille asumaan. Vielä enemmän rupesin sitä himoitsemaan, kun ostin ton sigman 10-22 mm laajiksen vähän ekstemporena jenkeistä :-D ja siis ku en ajatellu ihan loppuun, koska ton kameran sisäsen salaman valovoimahan ei laajikselle riitä..
2. Kengät! Mun punaset converset vetelee viimesiään, ja niiden lisäks mulla on vaan yhet ehjät tän sään kengät eikä nyt yhillä kengillä voi pärjätä =( Esim noi ruskeet tai sit valkeet conut ois kivat tai sit vaikka noi vanssit 0:-)
3. Kuulokkeet, tarviin oikeesti ! Kuuntelen päivässä useemman tunnin musiikkia ämppäriltä, ja noi nappikuulokkeet alkaa pikkuhiljaa porautuu mun aivoihin.... Noi skullcandyt ois ihan helvetin_siistit mut enmä ehkä ihan tollasia tartteis sittenkää :-D jotkut jotka sais hyvin piponki päälle, ois iha kiva.
4. Juhlapöydän konvehdit x 6000, mut taidan syödä sillon kyllä jotain ihan muuta siellä !


Joo ja en tiedä mikä muhun on menny, tää shakiran biisi kuulostaa ihan törkeen hyvältä :-D Kai mun ala-aste shakira-fani on heränny henkiin..

milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti