sunnuntaina, joulukuuta 20

Kauas täältä pois ja lämpimään



kuva yheltä huipulta kesäpäivältä ku vähän eksyttiin ku oltii menossa mäkkiin ja heitettiin varmaan 15 kilometrin pyörälenkki essin kaaa !
 
Eilen me vietettiin joulua ! Tai no oltiin syömässä mummin luona jouluruoat ja sillai. Ois menny mulle ihan läpi oikeesta jouluaatosta jos mun helsingin sisko ois vaan ollu mukana, ja jos aamulla ois tullu joulusia lastenohjelmia. Illalla vaan katoin yksin kotona joululeffoja flanellipöksyissä ja söin konvehteja ♥
Tänään oon lähinnä yrittäny pakkailla, huonolla menestyksellä tosin.. Keskiviikko-aamuna siis lähtö helsinkiin, illalla sit lento thaimaaseen. Mulla ei oo ees mitään hajua minkä matkalaukun mä meinasin ottaa?
Mutta joo, pointtina oli että nyt pitää keskittyä johonki muuhun ku tietokoneeseen ja seuraavaa postaustahan lupaa vasta ensi vuonna, c u then l00sers !


milla

ps suunniteltii maijan kanssa toi otsikko jo joskus kesällä, et se on pakko laittaa ku lähtö tulee hehhs

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti