tiistaina, tammikuuta 19

kieleni solmuun saiaiaiai

Pyörii vaan grandiosat päässä, lol. Mutta! Mulla on postattavaa kerranki hehs. Jos mä vaan kulen viitenä päivänä viikossa toppahousuissa kouluun ja koulusta kotiin, ni ei oo paljon aiheita nykyhetkestä, joten palatkaamme hetkeksi vielä thaimaaseen hihi. Nimittäin mun uudet rakkaudet, here you go.





Noi makso sellasen kauppakeskuksen urheilukaupassa yhteensä noin 80 egeä, eli ei paha.

Mulla on nyt ollu aikeissa ostaa itelleni se canon speedlite 430 ex säästötilin rahoilla. Mentiin eilen giganttiin tilaamaan sitä, mut sit joku äitin kaveri sattu sopivasti paikalle ja sano että siltä sais ilmaseks 380ex n joten enhä mä nyt voinu jättää tilaisuutta käyttämättä ! Päädyttiin sit ostamaan popparikone ku sinne giganttiin asti päästiin... Otin äsken ihan vaan testikuvan ah niin ihanassa vessassa mun ilmeestä, onniin muikeeta ja huikeeta.


milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti