keskiviikkona, kesäkuuta 23

I don't even know what it's like to not go back to you


Yeah Yeah Yeahs - Mysteries

Jeeeeee, otin tänään ton yhen apinan kanssa aurinkoa pari kolme tuntia meijän "auringon ottajan unelma" terassilla. Tuloksena ihan kiva tan jaloissa ja mahassa, järetön päänsärky ja ihan helvetin punanen rintakehä, jee xD Oon aina kunnon failure näiden kesän ekojen kunnon auringon palvomisten kanssa. Mun pyörä pöllittiin sunnuntaina kun oltiin kattoo sinkkuelämää, joten koska oon pyörätön ainaki ens viikkoon asti, mun jalat on ihan helvetin kipeet... Tänään sain aikaseks rakon ja muuta ihanaa :-D Mulla ei oikeestaan huvita kirjottaa mitään joten c u possible huomenna tai sit juhannuksen jälkeen..

teeemilla

2 kommenttia:

  1. <3 ja et oo ainut joka poltti ittesä.. se on se unelmaterassi!

    (ps oonko kiva ku kommentoin kaikkeen hehe)

    VastaaPoista
  2. joooooooooooo ei vissii ollu se kolme tuntii iha proper aika, lähti vasta nyt päänsärky pois ku sain panadoolia, huhhuh =(
    ps ei haittaa yhtään että kommentoit, just kivointa!

    VastaaPoista