lauantaina, heinäkuuta 31

Sit ku maine menee ja rahani juon, tuun äiti sun luo ja sulle kukkia tuon

Moro vaan. Aattelin nyt pitää tätä blogia hengissä taas ihan turhalla postauksella, mutta menkööt. Mulla on edelleen kurkku kipee, ja oon vaan ottanu oikeestaan lepiä koko viikon :-D Tosiaan meni joensuussa rikki torstaina kaikkien aikojen lämpöennätys, ni sitä suuremmalla syyllä oon hengaillu neljän seinän sisällä ilmalämpöpumpun kanssa. (Oon myös vähän katkera, etten päässykkää tällä viikolla hengaa kiteelle loden ja anskun kaa, ja oon myös vähän enemmänkin katkera siitä etten oo nyt pipessä.) Jooh.. Sit ku nuo tätitettävätkään ei kestä oikein lämpöä epä-ilmastoidussa kämpässä ni oon sitte hengaillu taas kiintiiön asti näidenkin apinoiden kanssa..:--DD
  Vuokrasin myös eilen ajanvietteeks aika maukkaan leffakombon, Liisa Ihmemaassa, Poutapilviä ja lihapullakuuroja ja Prinsessa ja sammakko. Varsinkin jälkimmäisestä tykkäsin oikein kovasti piirrostyylinsä ansiosta!
Tulin tossa tunti sitten kotiin ku olin kattoo sen EJC:n tulishow systeemiä, joka oli kyllä aika jees! Ja kello on taas jo noin paljon ni täytyy vissiin käydä jo unille..

millaalalalalal

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti