perjantaina, lokakuuta 9

Nobody wants anything i got which is fine because you're made of everything i'm not

Helou, kerkeen nyt nopee kirjottaa ennen ku lähen siskolle ottaa mittoja vauva-minnistä ni voin ommella sille vaatteita he!
Mun elämä on tosi tylsää eikä tapahu mitään mitä haluisin kirjottaa tänne, buuhuu ! Mutta ei se mua haittaa se tylsyys, on ihan hauskaa virkata pipoja illat ku ulkona myrskyää. Ja mulla on ollu vaan neljän tunnin päiviä koulussa tällä viikolla, ei oo ollu kovin mielenkiintosta sielläkään. Eilen kuiteski sain itteni Sennin luo syömään lettuja, ja leikattiin tätä mun etutukkaa vähän, ja no niin en oo ylläri taas tyytyväinen. Mutta ei siitä sen enempää. Paitsi kuva.



Kamerakaan ei haluu tehä mun kanssa yhteistyötä, jokanen tollanen semihyvin naamasta ja rajauksesta onnistunu ei oo tarkentunu tai on ylivalottunu tai jotain vastaavaa. Ja sit ne tarkentuneet on tän alemman näkösiä..



Jee, tänään alko syysloma, vaikken sitä kyllä millään oo sisäistänykkään :-D Huomenna Onnin 2 v synttärikemut ja maija tulee tänne, maanantaina helsinkiin ja tiistai stokiksessa ja keskiviikkona takas kotia. Loppuviikko meneeki sitte verhojen ompelussa ja voisha sitä tehä jotai muutaki vaikka.....

milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti