torstaina, maaliskuuta 25

Sunshowers

 Mulla on kerrankin asiaa kaikkien rakastamasta aiheesta, vaatteista! Koulu vie mun kaiken ajan, nyt sen mahollisen vapaa-ajankin, oon tälläkin viikolla ollu useemman tunnin ylimäärästä että sais hommat valmiiks ennen vitosjakson alkua. Sit alkaa lukio ja en haluu palata otsolaan ku vasta ens syksynä jos multa kysytään..:-D No mutta joo, mulla on noussut kans tää kevät päähän ja mulle epätavalliseen tapaan oon miettiny mitä kaikkea vaatteita haluisin tässä lähi-aikoina! Oon ajatellu mennä vaatteiden suhteen tän kevään vähän säästäväisemmin, ja siks kävinkin tänään (taas) tutkimassa eurokankaan alelaarit. Yritin jo kerran tunkea kaikki haluunhaluun vaatteet samaan postaukseen mutta kun se vie niin tuhottomasti aikaa.... Niiiin ripottelen nää aihepiiri kerrallaan!

kuva julkeasti anastettu täältä!
 Sain päähänpiston bikerliivistä, ja sit löysin tuon kuvan. En voi haluta ehkä mitään enempää ;_; Mulla ei taidot (eikä hermot...:-D) riitä ihan vielä tollasen tekemiseen, eli ostettava on ...... Jos joku sattumoisin on jostain jonkun tuon tyylisen bongannu jostain ni oon pelkkänä korvana! Myös farkkusen version kelpuuttaisin oikein mielellään.

Vielä tän päivän tunnelmabiisi ja sit suihkuilee ja nukkuu,
-milla

e// + muokkailin vähän tätä ulkoasua jihu =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti